سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزه های شیک ایرانی

معرفی معروف ترین رستوران های ایرانی در کانادا + آدرس

نتیجه تصویری برای معرفی معروف ترین رستوران های ایرانی در کانادا + آدرس

 

معرفی برترین رستوران های ایرانی در کانادا


هنگامی که مایل ها از ایران دور هستید شاید برایتان پیش آمده که هوس غذای ایرانی و حال و هوای رستوران های ایرانی را کرده باشید. در این مطلب بهترین رستوران های ایرانی در کانادا را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید از بهترین رستوران های اطرافتان مطلع شوید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

ادامه مطلب...

طرز تهیه خورش قورمه سبزی نذری برای عزاداری محرم

طرز تهیه خورش قورمه سبزی نذری برای عزاداری محرم

ماه محرم برای بسیاری از ما همیشه خاطره انگیز بوده است. شرکت در عزاداری امام حسین و حال و هوای دسته جات عزاداری احساسی است که هرگز رنگ کهنگی به خود نمی گیرد. بوی غذاهای نذری و همکاری ها برای ادای نذرشون همه دوستداران اهل بیت را درگیر می کند.

یکی از محبوب ترین غذاها در بین غذاهای نذری قرمه سبزی است که تهیه آن زیاد هم ساده نیست. خورشت قرمه سبزی به دلیل آماده کردن سبزی مخصوص این خورشت کمی زحمت بیشتری نسبت به سایر خورشت ها دارد.  در نیک صالحی می توانید طرز تهیه خورش قورمه سبزی نذری را بخولنید.

 

ادامه مطلب...

دمپختک لپه باقالی زرد

دمپختک لپه باقالی زرد

دمپختک یکی از دمی های تهرانی محسوب میشه ، از اون غذاهاست که بازم منو یاد دوران کودکیم میندازه ، خواهرم هر وقت از کرمان میاد تهران اولین خواهشی که از مامان داره اینه که براش دمپختک درست کنه ، با ترشی ، سالاد شیرازی و یا پیاز خیلی میچسبه ، معمولا در کنار دمپختک نیمرو هم سرو میشه ، من در جاهای دیگه که مال شهرستان بودند دیدم با لپه هم درست می کنند.

ادامه مطلب...

نکته های ریز آشپزی

خوشمزه تر شدن خورش قیمه
برای اینکه خورش قیمه شما خوشمزه تر شود لپه را ابتدا خیس کنید سپس همراه گوشت تفت دهید. مزه آن بسیار خوش طعم می شود و احتیاج به جدا پختن لپه هم نیست و مطمئن باشید، که لپه با گوشت می پزد.

خارج کردن ژله از قالب
قبل از خارج کردن ژله از قالب دور آن را با نوک چاقو از ظرف جدا کنید. سپس‌ کناره‌های ژله را با انگشتان خیس از ظرف به آرامی جدا کنید. قالب را به مدت ده ثانیه در آب گرم فرو برید، تا جداره‌ی ژله کمی ذوب شده و از ظرف جدا شود. سپس قالب را از آب بیرون آورید و به آرامی تکان دهید تا ژله کاملاً از قالب جدا شود؛ آنگاه یک بشقاب مرطوب را روی دهانه‌ی قالب بگذارید و ‌قالب و بشقاب را با همدیگر برگردانید و قالب را به آرامی تکان داده و از روی ژله بردارید.

 

بهترین نکات آشپزی,نکات ریز آشپزی

ادامه مطلب...