سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزه های شیک ایرانی

نان شیر فرانسوی

نتیجه تصویری برای نان شیر فرانسوی

«این نان بدون تخم مرغ است»
از دسته نانهای نرم و سبک با طعم کره مناسب برای صبحانه. ( تغییر رنگ این نان به خاطر پودر شیر خشک موجود در دستور پخت است). درصورت نداشتن آن میتوانید فقط با شیر روی خمیر را (قبل از تیغ زدن) برس بزنید.

ادامه مطلب...

پتاژ گوجه فرنگی

پتاژ گوجه فرنگی


مواد لازم برای تهیه پتاژ گوجه فرنگی

آب‌گوشت 5 لیوان
آرد 2 قاشق سوپخوری (50گرم)
کره 50 گرم
رب گوجه فرنگی 3 تا 4 قاشق سوپخوری
جعفری خرد شده (به دلخواه)
نان تست (به دلخواه)
خامه 3 قاشق (به دلخواه)
نمک و فلفل سیاه

ادامه مطلب...

طرز تهیه خوراک جگر مرغ

اگر شما هم مثل افراد زیاد دیگری از غذاهای برنجی خسته شده اید و می خواهید یک غذای خوشمزه و لذیذ همراه نان را تجربه کنید؛ خوراک جگر مرغ انتخاب خیلی مناسبی است.  امروز به سراغ خوراک جگر مرغ می‌رویم. این غذا یکی از بهترین غذاهایی است که می‌توانید با جگر مرغ تهیه کنید. خوشبختانه برای تهیه این غذا به مواد اولیه زیادی نیاز ندارید. از طرف دیگر مدت زمانی که برای پخت این غذا صرف می کنید بسیار کم است. پس در ادامه با طرز تهیه این غذای متفاوت و آسان با ما همراه باشید.

جگر مرغ سرشار از آهن و پروتئین است. با استفاده از جگر مرغ می توان غذاهای خوشمزه و متنوعی مانند خوراک جگر مرغ، پاته جگر مرغ و ... تهیه کرد.

خوراک جگر مرغ و سبزیجات

ادامه مطلب...

طرز تهیه نودل

«نودل» از جمله غذاهای فوری محبوب در سال‌های اخیر است که با شکل و شمایلی شبیه رشته فرنگی و اسپاگتی علیرغم اسم آلمانی‌اش این بار در حدود قرون 17 تا بیست میلادی از کشور ژاپن به آشپزخانه‌های سرتاسر جهان راه پیدا کرده است. اگر چه بسیاری نودل را یک غذای ژاپنی می‌دانند اما حقیقت این است که دستور پخت نودل توسط یک فرد چینی به نام «شو شونسی» که به دلایل سیاسی از چین به ژاپن گریخته بود به این کشور رسید و در سال 1958 به آمریکا راه پیدا کرد. از جمله مزیت‌های نودل که آن را به یک غذای محبوب به خصوص در میان افراد شاغل تبدیل کرده است قیمت ارزان و تهیه آن در کمترین زمان ممکن است.

Image result for ?نودل?‎

ادامه مطلب...

طرز تهیه نان سیر با نان تست در ماهیتابه

Image result for ?طرز تهیه نان سیر?‎

همانطور که گفتیم و حتما می دانید و دیده اید این نان به شیوه های مختلف و نیز در شکل های گوناگون تهیه می شود؛ برای مثال هرچند نان سیر در رده پیش غذا یا فینگر فودهای آسان و فوری قرار دارد ولی انواعی از آن مراحل تهیه زمان بری دارد، مانند آنچه در تهیه نان سیر هندی می بینیم؛ همچنین اگر بخواهیم از نوعی دیگر نام ببریم باید به نوع پیتزایی اش اشاره کنیم که در سال های اخیر بسیار مورد پسند واقع شده و تعداد طرفدارانش رو به افزایش است . نان سیر پیتزایی چیست؟ دربسیاری از  رستوران ها نان سیر به شکل مرسوم آن سرو می شود و روش تهیه آن تفاوتی با نوع خانگی اش ندارد اما هستند رستوران هایی که نان سیر را به شکل پیتزا یعنی با خمیر پیتزا، و در تنور طبخ می کنند که این نوع دارای طعمی خاص و بسیار لذیذ است.