سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزه های شیک ایرانی

طرز تهیه دسر شکلاتی سه رنگ؛ خاص و خوشمزه

طرز تهیه دسر شکلاتی سه رنگ؛ خاص و خوشمزه
 
فرارو- امروزه دسر‌ها پای ثابت سفره مجالس و مهمانی‌های شده اند و در طعم‌ها و شکل‌های مختلف تهیه می‌شوند. در این بخش روش تهیه دسر شکلاتی سه رنگ را برای شما در نظر گرفته ایم این دسر بسیار خوشمزه و در عین حال آماده سازی آن بسیار آسان است امیدوارم این دسر خوشمزه را تهیه کنید و از خوردن آن لذت ببرید.
 
این دسر از سه قسمت شکلاتی تیره، شکلاتی روشن و کرم تشکیل شده است که در ادامه به صورت کامل طرز تهیه هر قسمت توضیح داده می‌شود.

گریل سینه مرغ با ساندویچ ساز به همراه سس خردل ترخون

گریل سینه مرغ با ساندویچ ساز به همراه سس خردل ترخون

سینه مرغ گریل شده با سس خردل ترخون طرز تهیه گریل کردن سینه مرغ معمولا شامل نصف شدن سینه مرغ از وسط و سپس صاف شدنش هست چون سینه نازک و یک دست می شه و سریع می پزه لذا پخت آسان تر می شود ولی در این دستور می خوایم سینه کامل مرغ رو گریل کنیم بنابراین برای درست گریل کردن سینه مرغ باید موارد تکنیکی رو مو به مو رعایت کرد تا نتیجه نهایی که عالی هم هست رو دریافت کنیم درست گریل کردن مرغ حتی از درست پختن استیک هم سخت تر هست چون اگر استیک رو کمتر بپزید می شه تعبیر به آبدار بودن کرد اما به دلایل بهداشتی گوشت مرغ نمی شه خام باشه زیرا خورنده ممکن هست اذیت شود اگر هم بیش از حد بپزید مرغ به سرعت سفت و خشک و داغون می شه فقط یک حالت موجود هست و باید اون رو دریافت کنیم ، برای کنار این سینه گریل شده یه سس عالی ترخون و خردل هم داریم.

ادامه مطلب...

طرز تهیه سالاد سزار

 

طرز تهیه سالاد سزار

سالاد سزار یکی از سالادهای معروف و بسیار خوشمزه ایتالیایی است که مثل دیگر غذاهای ایتالیایی ( پاستا و پیتزا ) تقریبا در کل جهان شناخته شده است. این سالاد با مواد مختلفی تهیه می شود ، که شما هم می توانید به سلیقه خود برخی مواد را حذف و با مواد دیگری جایگزین کنید.

 

سالاد سزار

ادامه مطلب...

طرز تهیه کوفته هویج یک غذای ایرانی خوشمزه و لذیذ

طرز تهیه کوفته هویج کرمانشاهی خوشمزه و لذیذ

کاربرد آرد نخود چی در مواد مورد نیاز این غذا موجب می گردد، که کوفته بافتی خوب و عالی پیدا کنه و البته پیشنهاد می کنیم به فکر حذف یا حتی یافتن جایگزین برای آن نباشید، در ادامه مطلب به طرز تهیه کوفته هویج می پردازیم.

ادامه مطلب...

طرز تهیه شیرینی پفکی گردویی با سفیده تخم مرغ

شیرینی پفکی گردویی
 
ستاره | سرویس آشپزی - شیرینی پفکی گردویی یک شیرینی ساده و در عین حال خوشمزه است که طرفداران بسیاری دارد. این شیرینی، فوق العاده سبک و ترد بوده و طعم و مزه گردو در آن کاملا محسوس است. اگر شما هم به این نوع شیرینی علاقه دارید، با ما همراه باشید. در ادامه طرز تهیه شیرینی پفکی و نکات مهم در پخت آن را شرح خواهیم داد.